Дейност 1 - Наблюдение на урок

Време за работа:

45 минути

Формат на работа:

Самостоятелно и в учебни групи

Стъпка 1:

Гледаме видеото и си водим записки по Стандарта (20 минути)

Стъпка 2:

Разпределяме ролите в екипа (2 минути) 

  • Пазител на времето (следи за времето)
  • Пазител на груповата динамика (съблюдава спазването на нормите) 
  • Модератор на дискусията (следи всеки да се е изказал)
  • Пазител на знанието (води записки и обобщава)

Стъпка 3:

Обсъждаме в група по въпросите  (13 минути) 

  • Какво е общото и какво различното в записките ни по Стандарта?
  • Каква е връзката между действията на учителя и това, което правят учениците в класната стая? 
  • Кои от елементите на активното учене откриваме в часа? 

Ден 1 - Сесия 2 - В класната стая на Жоро

  • Каква е структурата на часа? Какви отделни етапи открояваме? По какъв различен начин учениците са ангажирани във всеки етап?

Стъпка 4:

Обобщаваме на слайда на нашата учебна група (10 минути) 

  • Какви са основните етапи на часа?
  • Какво се случва във всеки от етапите, които сме извели?

Отговори

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.