В тази сесия ще:

  • Споделим успехите и предизвикателствата след Модул 1
  • Обобщим елементите на Активното учене

Дейност 1 - Успехи и предизвикателства след Модул 1

Време за работа:

15 минути

Формат на работа:

По учебни групи

Инструкция:

  1. Разпределяме ролите и времето за споделяне в групата; 
    • Пазител на времето (следи за времето)
    • Пазител на груповата динамика (съблюдава спазването на нормите) 
    • Модератор на дискусията (следи всеки да се е изказал)
    • Пазител на знанието (води записки и обобщава)

2. Представяме се

3. Водим се от насочващите въпроси отдолу и споделяме с надграждане;

4. Обобщаваме успехите и предизвикателствата в Padlet

Насочващи въпрос: 

  1. Къде се намирам в момента спрямо целите си по М1? С кое човече се асоциирам и защо (виж картинката по-долу)?
  2. Кои са най-големите ми успехи с учениците по целите ми от М1? Как ги постигнах?
  3. Какви предизвикателства срещнах? Какво се промени след посещението от ментора ни?
  4. Къде все още срещам предизвикателства? Как ще работя за справянето с тях?

Дейност 2 - Две “педагогически” ситуации

Време за работа:

30 минути

Формат на работа:

По учебни групи

Инструкция:

  1. Разпределяме ролите и времето за споделяне в групата
    • Пазител на времето (следи за времето)
    • Пазител на груповата динамика (съблюдава спазването на нормите) 
    • Модератор на дискусията (следи всеки да се е изказал)
  1. Споделяме една от историите (от предварителната подготовка), в които сме формирали задълбочени и устойчиви познания;
  2. Слушаме активно и задаваме задълбочаващи въпроси на колегите;
  3. Извеждаме общите елементи от историите на всички. Записваме ги на слайда на вашата група.

Отговори

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.