Обратно към Курс
Модул 2 - Преподаване с ученика в центъра - Випуск 2024, ПЕ
0% Завършено
0/0 Steps
-
ПРЕДВАРИТЕЛНИ ЗАДАЧИ
Асинхронна задача за Модул 2 -
Ден 1 - синхронно обучениеДен 1, Сесия 1 - Активно учене
-
Ден 1 - Сесия 2 - В класната стая на Жоро
-
Ден 1 - Сесия 3 - Да превърнем учениците в изследователи
-
Ден 1 - Сесия 4 - Как създаваме изследователски задачи
-
Ден 2 - СИНХРОННО ОБУЧЕНИЕДен 2 - Сесия 1 - Оценяване "ЗА" ученето
-
Ден 2 - Сесия 2 - Кога и как правим формиращо оценяване?
-
Ден 2 - Сесия 3 - Обратна връзка и тестване
Урок 1 на 8
не е завършен
Асинхронна задача за Модул 2
Време за работа:
60 минути
Формат на работа:
Самостоятелно
Къде работим:
Дейност 1 - Как за мен се случва ученето?
Инструкция:
Две значими “педагогически ситуации”
- Спомнете си за 2 преживявания (едно формално и едно неформално), чрез които сте формирали значими, дълбоки и устойчиви знания/умения/нагласи.
- Опишете процеса на учене в двете ситуации, като използвате този формуляр.
- По време на обучението, ще имате възможност да споделите една от тези ситуации за 2-3 мин.
Пример: Формално учим в училище, университет, школа. Неформално – извън образователна структура (у дома, в градината, в дискотеката…).
Дейност 2 - Как планирам уроци?
Стъпка 1:
Планиране на уроци
- Разкажете ни малко повече за процеса си на подготовка преди часа.
- Водете се от насочващите въпроси долу и работете във формата. (Не е нужно да отговаряте подробно на всеки въпрос. Те по-скоро ви водят през това какво би ни било полезно да споделите с нас.)
- Какви са основните стъпки, които следвате при планирането на урок? (Например: Определяте ли първо целите, избирате ли подходящи материали и методи?)
- Какви ресурси и материали използвате най-често при подготовката на уроци?
- През какви дейности преминават учениците в един ваш час?
- Как оценявате успеха на даден урок в практическата му реализация?
- Какви предизвикателства срещате при планирането на уроци за ученици?
Стъпка 2:
Да дойдем подготвени
Елате на обучението с темата и целите на следващи урок за нови знание, който ви предстои с класовете на фокус. Така ще можете да създадете нещо, което веднага да тествате с учениците.
Отговори