Време за работа:

60 минути

Формат на работа:

Самостоятелно

Къде работим:

Дейност 1 - Как за мен се случва ученето?

Инструкция:

Две значими “педагогически ситуации” 

  • Спомнете си за 2 преживявания (едно  формално и едно неформално), чрез които сте формирали  значими, дълбоки и устойчиви знания/умения/нагласи.
  • Опишете процеса на учене в двете ситуации, като използвате този формуляр
  • По време на обучението, ще имате възможност да споделите една от тези ситуации за 2-3 мин. 

Пример: Формално учим в училище, университет, школа. Неформално – извън образователна структура (у дома, в градината, в дискотеката…). 

Дейност 2 - Как планирам уроци?

Стъпка 1:

Планиране на уроци

  • Разкажете ни малко повече за процеса си на подготовка преди часа.
  • Водете се от насочващите въпроси долу и работете във формата. (Не е нужно да отговаряте подробно на всеки въпрос. Те по-скоро ви водят през това какво би ни било полезно да споделите с нас.)
  • Какви са основните стъпки, които следвате при планирането на урок? (Например: Определяте ли първо целите, избирате ли подходящи материали и методи?)
  • Какви ресурси и материали използвате най-често при подготовката на уроци?
  • През какви дейности преминават учениците в един ваш час?
  • Как оценявате успеха на даден урок в практическата му реализация?
  • Какви предизвикателства срещате при планирането на уроци за ученици?

Стъпка 2:

Да дойдем подготвени

Елате на обучението с темата и целите на следващи урок за нови знание, който ви предстои с класовете на фокус. Така ще можете да създадете нещо, което веднага да тествате с учениците. 

Отговори

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.