Героят в огледалото (самооценка)
Споделете с колеги
Подходящ за класове
Подходящо за предмети
Описание
Работен лист от ПБО№7 по Български език и литература за 4. клас “Истории за смелост – Индже и Левски във фолклора и литературата”.
Инструкции, формулирани към учениците:
- “Ученици, сега ще се обърнем назад и ще помислим какво научихме и как участвахме в проекта. Ще получите анкета за самооценка. Тя няма да бъде оценявана от мен – тя е за вас.
- В нея ще запишете отговори на следните въпроси:
- Кога се чувствах най-ангажиран – например при обсъждането на образа на Индже или при създаването на нашата дигитална презентация?
- Кой текст ми помогна най-много да разбера какво значи „смелост“?
- С какво допринесох в работата на нашата група?
- Какво научих не само за героите, но и за себе си?
- След приключване на самооценяването ще обсъдим един въпрос: Как може да използваме нашата презентация, за да разкажем на повече хора за тези герои?“
Важно!
- Предвидете време за тиха работа – минимум 10 минути за анкетата.
- Обърнете внимание, че това не е изпит, а възможност за честна оценка.
- По време на дискусията водете записки за идеи за представяне – табло, уебсайт, родителска среща и др.




