Автор на ПБО планове

Проектно базираното обучение е ангажиращо и поставя учениците пред казуси, близки до реалния живот. Търсим учители, които искат да създават ресурси в подкрепа на това ПБО да се прилага в повече класни стаи в страната.

Крайният срок за кандидатстване е 26 януари. Позицията е почасова на граждански договор и изцяло дистанционна. 

Ще имате възможност да сте човекът, който създава полезни и приложими планове на уроци и планове за проектно базирано обучение и да вдъхновявате учителите в България.

Повече за позицията и нейните отговорности:

  • Разработване на иновативни учебни планове за ПБО.
  • Създаване на уроци, които насърчават активното учене, критичното мислене и творческия подход.
  • Интегриране на ключови компетентности в учебните предмети.
  • Подкрепа и насърчаване на самостоятелно изследване и учене сред учениците.
  • Прилагане на различни методи на оценяване.

Какъв човек търсим?

Успешният кандидат трябва да вярва силно в споделената ни визия, че всяко дете в България трябва да има достъп до качествено образование и възможност да реализира пълния си потенциал. Идеалният човек за позицията познава учебното съдържание и има опит в прилагане на проектно базирания подход в класната си стая.

Търсим човек, който има:

  • Предишен опит в разработването на учебни планове и материали за ПБО (препоръчителен).
  • Отлични умения за писане и комуникация.
  • Умения за самостоятелна работа и спазване на крайни срокове.
  • Творчески подход и иновативно мислене.

Кандидати, които имат опит в следните направления са с предимство:

  • Опит като учител по ЧП/ЧО/ТП в начален и прогимназиален етап; 
  • Опит като учител по БЕЛ в начален, прогимназиален или гимназиален етап; 
  • Опит като учител по физика и астрономия в прогимназиален и/или гимназиален етап;
  • Опит като учител по химия и опазване на околната среда в прогимназиален и/или гимназиален етап;
  • Опит като учител по биология и здравно образование в прогимназиален и/или гимназиален етап;
  • Опит като учител по география в прогимназиален и/или гимназиален етап;
  • Опит като учител по математика в прогимназиален и/или гимназиален етап.
  • Опит като учител по компютърно моделиране в прогимназиален и/или гимназиален етап;

Какво предлагаме:

  • конкурентно възнаграждение за сектора;
  • изцяло дистанционна работа;
  • гъвкаво работно време;
  • почасова заетост;
  • работа в екип от високо мотивирани професионалисти в сферата на образованието.

Как да кандидатствате за тази позиция?

Като част от процеса на кандидатстване, моля изпратете своето CV/LinkedIn , както и план за раздел (от поне 3 урока), избран от учебната програма за предмета, по който се чувствате най-силни. Към този раздел помислете за проект, по който учениците биха работили. Опишете стъпките и етапите, през които учениците ще преминат, за да успеят да се справят с планирания от Вас проект. Форматът по ваш избор, но трябва да включва следните елементи:

  • Цели на раздела и очаквани резултати;
  • Описание на учебните дейности;
  • Материали и ресурси, необходими за проекта;
  • Стратегии за оценка и обратна връзка;

Лице за контакт: Милена Пеева, ст. специалист “Управление на съдържание” в Prepodavame.bg,  m.dimitrova@prepodavame.bg

Имайте предвид, че преглеждаме кандидатури според тяхното постъпване, затова е препоръчително да кандидатствате възможно най-скоро.

 

Още полезни статии:

Менторство на учители

,,Активно слушане” вместо активно говорене

Защо наставникът да развива уменията си да ,,слуша активно” и как изглежда това умение на практика?  В едно първоначално обучение за наставници при демонстрация на

Получите достъп до още повече ресурси и практични материали

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.