Виж-помисли-почуди се

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Тази дейност има за цел да насърчи учениците да наблюдават внимателно и да интерпретират видяното. Това стимулира любопитството им и помага на учащите да обмислят внимателно защо нещо изглежда по начина, по който изглежда. Приложете практиката с подходящ обект (като произведение на изкуството, изображение, артефакт, диаграма, видео и т.н.) Дейността е особено подходяща за въвеждане на нова тема, с цел събуждане на интерес у учениците. Възможно е приложение в края на изучаваната тема с цел обобщение и използване на усвоените знания и идеи. Практиката може да послужи при анализ на: творби на съвременното изкуство, арт инсталации, фотографии и изображения, видео.

За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Fotosintezata-zeleniya-dvigatel-na-zhivota-na-Zemyata_RL Prezentaciya
Тъмнинна фаза на фотосинтезата - презентация
Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Prepodavame.bg_9kl_BIO_PBO Kletachni organeli-nevidimite geroi na kletachnata aktivnost_RL - Kletachno bingo
Клетъчно бинго, Биология, 9. клас
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO - Prikazki i RL
Откъси от приказки за прочит и сравняване
prepodavame_otgovorno_chetene
Отговорно четене
Prepodavame.bg_1kl_MAT_PBO Prikluchenie v stranata na chislata i parite_RL - Pismo ot kmeta na banktnoteniq grad
Писмо от кмета на Банкнотения град, Математика, 1. клас

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.