Щафета “Твърдо, течно или газообразно”
Споделете с колеги
Подходящ за класове
Подходящо за предмети
Описание
Работен лист от ПБО№1 по Човекът и природата за 3. клас “Дневник на младия изследовател”.
Инструкции:
Разделете класа на два отбора. За всеки отбор подставете надписи “твърдо”, “течно”, “газообразно” (на листове или на дъската).
- “За следващата дейност ще се разделим на два отбора. Всички, които са с четен номер в класа са в първи отбор, а всички, които са нечетен номер са от втори отбор.
- Тук, близо до дъската, ще откриете две купчинки с картинки на различни предмети. Вие ще трябва да вземете онова, което ви се падне и да го разпределите в една от категориите “твърдо”, “течно” или “газообразно”.
- Играта е щафетна, така че когато е готов ученикът, който сега е на ред, тръгва следващият. Накрая ще сверим, дали отговорите, които сте дали, са верни.”
Важно!
- Направете картонени табелки с надписи “твърдо”, “течно”, “газообразно”.
- Разпечатайте предварително картинките с предметите, чието агрегатно състояние трябва да определят децата.
- Уверете се, че децата не се увличат прекалено много в състезателния елемент на играта и не започват да губят фокус от основната цел – проверка на знанията.



