Как да превърнем приказката в комикс?- Презентация

Споделете с колеги

Подходящ за класове

Подходящо за предмети

Описание

Презентация по ПБО№5 по БЕЛ за 3. клас “Невидимите следи на добрината: Какво оставяме след себе си?“ – “Всеки остава завинаги”.

Инструкции:

Учителят показва различни примери за комикси.

  • Как са представени героите? 
  • Каква е ролята на изображенията и текстовите балони?
  • Какви са основните елементи на комикса (сцени, диалози, действия, емоции)?
  • Как според вас изображенията помагат на читателя да разбере историята?
  • А каква е ролята на текстовите балони?

Допълнете отговорите на учениците и обобщете.

  • Отделните части-сцени също са много важни, защото всяка сцена представлява един момент от историята. Те ни помагат да разберем как се променят героите, какви решения вземат и как се развива действието. Ако няма сцени, историята ще изглежда объркана и няма да можем да проследим какво се случва. Когато ги подредим правилно, можем да разкажем една интересна и разбираема приказка в комикс.

Важно!

  • Насочвайте учениците към анализиране на визуалния стил.
  • Насърчете ги да открият разликите между обикновен разказ и представянето му в комикс.
За да свалите този работен лист трябва да сте влезли в профила си и да имате активен абонамент.

Още практични материали за вас

Prepodavame.bg_5kl_BEL_PBO - Predstavqne na folkloren svqt
Инструкции: “Как ще представим фолклорния свят?”
Etika v jurnalistikata
Ролева игра: Журналистическа етика
Prepodavame.bg_4kl_BEL_PBO Misiq Otkliuchi koda na pravilnite dumi_RL - Shablon za komiks
Шаблон за комикс, БЕЛ, 4. клас
Prepodavame.bg-RL-Dovarshi kartinata_den na Zemqta
Довърши картината: Ден на Земята
AI_Checklist_Thumbnail
Чек-лист за създаване на работни листове с изкуствен интелект

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.