Творчески писане и AI: Вдъхновение в часа по английски

Споделете с колеги

Необходимо е да влезете в своя профил, за да гласувате за този урок.

Описание

Този урок е предназначен за ученици от 8. клас и е част от поредица уроци за развиване на дигитална грамотност в ерата на изкуствения интелект. Учениците ще създадат автентичен текст, преговаряйки трудна лексика и развивайки умения за работа в екип. Чрез активна работа с ChatGPT, те ще подобрят уменията си за анализ, самооценка и самоконтрол.

Основно съдържание на урока:

  • Въведение: Учителят представя тема с изречение, генерирано с ИИ, и учениците обсъждат липсващите думи. Те предлагат и аргументират своите отговори, след което обсъждат и записват трудни думи от предишни уроци.
  • Същинска част: Учениците генерират изречения с трудни лексикални единици, като използват ChatGPT за начало на история. След това работят в групи, обсъждат и представят избраната история пред класа.
  • Обобщение: Учениците четат и обсъждат своите истории, след което получават домашна задача за написване на кратък параграф с генерирано от ИИ начало.

Ползи за учителите:

  • Урокът комбинира творческото писане с новите технологии, развивайки критично мислене и креативност.
  • Стимулира активното участие на учениците и тяхната самооценка.

Изтеглете урока, за да помогнете на учениците си да се развиват в творческото писане и да използват изкуствения интелект в учебния процес.

За да свалите този урок трябва да сте влезли в профила си.

Още уроци по този предмет и клас

Последните от първите: Народът хадза
Сравнителен анализ: Обединеното кралство и Австралия
Изкуствен интелект и английска граматика ръка за ръка
My Dream House: Използване на ИИ в часовете по английски
Стаите в моя дом: Урок по английски с AI изображения

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.