Как AI променя програмирането: Работим със Scratch
Споделете с колеги
Необходимо е да влезете в своя профил, за да гласувате за този урок.
Описание
Този урок е предназначен за ученици от 4. клас и е част от поредица уроци за развиване на дигитална грамотност в ерата на изкуствения интелект. Учениците ще затвърдят знанията си за аритметични отношения и логически оператори, като проектират и изпълняват команди в среда за програмиране Scratch. Те ще научат как да използват изкуствения интелект в своите проекти и ще развият умения за работа в екип.
Основно съдържание на урока:
- Въведение: Учителят актуализира знанията на учениците с помощта на предишни проекти, след което им поставя нова задача, свързана с използването на AI в Scratch.
- Същинска част: Учениците работят по проект, свързан с робот, който задава въпроси. Те създават алгоритъм, използват командата „Питай… и чакай“ и внедряват получените знания за логически оператори.
- Обобщение: Учениците представят своите проекти, обсъждат как са използвали AI и споделят идеи за бъдещи приложения.
Ползи за учителите:
- Урокът развива умения за програмиране и работа с изкуствен интелект, което е от съществено значение в съвременната образователна среда.
- Стимулира активното участие на учениците и развива техните аналитични умения.
Изтеглете урока, за да помогнете на учениците си да овладеят аритметичните отношения и логическите оператори чрез изкуствения интелект в Scratch.
За да свалите този урок трябва да сте влезли в профила си.
Още уроци по този предмет и клас
Млади изследователи: Видове информация и дигитални технологии
Компютърно моделиране с AI: Как създаваме анимации
Как AI променя програмирането: Работим със Scratch
Мисловни карти и изкуствен интелект: Пътуване в извънземния свят