Маркетинг за училища - как да изградим училищен имидж?
Обучители
Кратко описание:
Всяко училище има своя дух, силни страни и общност – но външният свят рядко ги вижда ясно. Често образователните институции работят отлично, но не разполагат с единен език, визия и структура, с които да представят убедително това, което ги отличава пред родители, бъдещи и бивши ученици, партньори и местната общност.
Това практическо обучение ще подкрепи учители и ръководни екипи да открият и формулират ясно уникалните предимства на училището, да изградят последователна визуална идентичност и да планират ефективна комуникация (онлайн и офлайн), която носи доверие, разпознаваемост и подкрепа.
Какви теми обхваща обучението?
- Основи на училищния имидж и бранд
Стъпки за създаване на училищен имидж и ролята му върху доверието и избора на родители/ученици. - Създаване на училищен бранд наръчник
Практични насоки за изграждане на училищен бранд: лого, цветове, шрифтове, шаблони, снимки, изработване на идентичност, примери за публикации и документи - Управление на социални мрежи за училище
Създаване на ангажиращо съдържание: формати, истории, снимки/видео, добри практики за коментари и съобщения, което да информира общността за успехите на училището. - Комуникиране на предимствата на училището
Създаване на ясни ключови послания и кратки текстове за: сайт, брошура, презентация, кампании, събития
За кого е подходящо обучението?
- За директори и зам. - директори, които искат да създадат идентичност за училището, която е разпознаваема за училищната общност;
- За учители, ИКТ координатори/ръководители, които да работят по-организирано и да представят резултатите и възможностите на училището ясно, последователно и професионално.
След обучението участниците ще:
Запишете се
За да се запишете за обучението е необходимо да влезете в профила си. Ако нямате профил може да се регистрирате безплатно от тук.
Как протича обучението?
Ние вярваме, че най-доброто учене се случва стъпка по стъпка. Затова сме подготвили за Вас процес в три части, който ще Ви преведе от лична подготовка, през съвместна работа, до финално приложение. Работим заедно, за да си тръгнете от обучението с по-дълбоко разбиране по темата и с мотивация да приложите наученото още на следващия ден.
Предварителната задача има за цел да позволи на обучаемите да рефлектират върху своя досегашен опит. Тя представлява въпросник за индивидуално попълване от всеки участник. Резултатите от нея помагат да обучителя да адаптира обучението спрямо конкретните нужди на аудиторията.
Синхронната част на обучението се провежда в 4 сесии в обявения ден. Те комбинират представяне на различни стратегии, споделяне на опит и работа в малки групи по казуси. За да се включи пълноценно, всеки участник трябва да разполага с компютър, микрофон и работеща камера.
Последващата задача включва задача за приложение на наученото и споделяне на научените уроци от участниците в обучението. Тя е задължителен елемент за получаване на кредит от обучението. Обучителният екип проверява задачите и връща обратна връзка за изпълнението им.
Често задавани въпроси
Всяко училище, което е активирало абонамент, получава достъп до ексклузивни ресурси, материали и обучения на Prepodavame.bg. Като част от абонамента училището може да включи неограничен брой учители на нашите обучения безплатно.
Най-лесният начин е да влезете в профила си. Ако имате активиран абонамент, това ще отключи достъпа до ексклузивно съдържание и формата за регистрация, която се намира на тази страница.
Ако все още не сте сигурни, може да ни пишете на [email protected] с името и населеното място на Вашето училище и ще Ви съдействаме.
Синхронната част на обучението ще се проведе на 17 юни 2023 г. от 9 до 16 ч.
Обучението се провежда онлайн в платформата zoom. Уверете се, че имате достъп до нея, както и че разполагате със слушалки и удобно място у дома, за да се включите активно в няколкото групови задачи по време на обучението.
Синхронната част на обучението е с обща продължителност от 8 академични часа. В обучението са включени също предварителна задача и асинхронна задача за изпълнение до две седмици след срещата.
Обучението се провежда онлайн, като се състои от синхронни срещи в платформата zoom.
Ако сте от училище с активен училищен абонамент, обучението за Вас е безплатно като част от услугите в абонамента. Просто влезте в профила си и попълнете формата за регистрация.
Ако нямате активиран абонамент, попълнете формата за регистрация, като може да заплатите таксата за участие с карта или по банков път.
След регистрация ще получите по имейл линк за достъп до обучението и първата задача няколко дни преди 17 юни.
Всеки участник в обучението, който е присъствал на синхронната част и е изпълнил задачата ще получи сертификат с 1 квалификационен кредит.
Няма ограничение за броя участващи от едно училище. Знаем, че училищата са различни и съответно броят учители с интерес към ПБО е различен.
Може да платите за обучението с дебитна или кредитна карта или по банков път.
Ако имате нужда от фактура, може да посочите това във формата за регистрация с данните на Вашата организация и ще Ви издадем фактура.