Справяне с тормоза: Как можем да се опрем на новите технологии?
Споделете с колеги
Необходимо е да влезете в своя профил, за да гласувате за този урок.
Описание
Този урок е част от поредица уроци за развиване на дигитална грамотност в ерата на изкуствения интелект. Учениците ще се запознаят с различните видове насилие и тормоз, с които могат да се сблъскат, и ще научат как да реагират в ситуации на конфликти. Чрез активна работа и използване на AI, те ще развият умения за справяне с трудности в училищната среда.
Основно съдържание на урока:
- Въведение: Учениците обсъждат видовете насилие и тормоз и споделят опит. Те се разделят на групи, за да обсъдят конкретни ситуации и да подготвят представяне на резултатите.
- Същинска част: След представяне на казус, учениците разискват как момичето може да потърси съвет и помощ. Те използват ChatGPT, за да получат информация и предложения за действия в подобни ситуации, и обсъждат получените съвети.
- Обобщение: Учениците споделят впечатленията си от разговора с изкуствения интелект и как той може да им помогне в трудни моменти. Дискутират как се чувстват да обсъждат лични теми с AI и получават обратна връзка.
Ползи за учителите:
- Разширяване на знанията за психичното здраве: Урокът предлага важна информация за насилието и методите за справяне с него.
- Интеграция на технологии: Учениците развиват умения за работа с изкуствен интелект, което обогатява учебния процес и повишава ангажираността.
Изтеглете урока, за да помогнете на учениците си да разпознават насилието и тормоза и да използват иновации за справяне с проблеми в училище.
За да свалите този урок трябва да сте влезли в профила си.
Още уроци по този предмет и клас
Справяне с тормоза: Как можем да се опрем на новите технологии?
Превенция на агресията: Разрешаване на конфликти с помощта на изкуствен интелект
Защо е важно да научим четвъртокласниците да се грижат за чистотата в училище, вкъщи и в природата?
Защо е важно да научим четвъртокласниците да формират собствено мнение?
Как да мислим творчески и да създаваме оригинални идеи в училище?