Уроци по история за 10. клас
Наръчник с практични ресурси за интегриране на темата за общочовешките ценности като свобода, мир, права на човека в уроците от Българското възраждане, България след Освобождението и България след Втората световна война, който да ви помогне да ангажирате вашите ученици и да ви спести време.
Какво ще откриете в наръчника
Практични уроци
Спестете време с готови практични уроци, които да Ви помогнат в планирането и преподаването на материала.
Работни листове
Използвайте работните листове за упражнения и за да проверите знанията на вашите ученици в часовете по История.
Ангажиращи активности
Мотивирайте учениците да участват активно във вашите часове с ангажирасти и интересни активности в часовете по история.
Повече за наръчника
Структурирано съдържание според учебните програми, интегрирано с развитието на ключови умения. Учебните активности целят задълбочено осмисляне на основни демократични ценности.
+40 Страници
9 Урока
+1000 Сваляния
За авторите
Цветомира Антонова
Учител по История
Цветомира Антонова е учител по история и цивилизации, IB - MYP “Individuals and societies”, DP - History в ЧСУ “Увекинд” (ISU), където интегрира националната програма по история с изискванията на международната образователна организация International Baccalaureate. Тя е алумни на програма “Заедно в час” и учредител на инициативата “Училищни чудеса” за достъп до качествено образование на деца с нисък социално-икономически статус. Тя е един от авторите на наръчника за учители “Как да развиваме уменията за учене на 21 век в час”. Цветомира е част от екипа на центъра за образователни инициативи “Двери” и съавтор на учебните помагала “Празник в класната стая. Светлината на добродетелите.
Какво споделят учители за уроците
Искате да ползвате уроците? Свалете наръчника безплатно.
„Този документ е създаден в рамките на инициатива “Как да преподаваме ценности?”, финансирана от Европейския съюз и фондация „Институт Отворено общество – София“ (ИООС). Изразените възгледи и мнения са единствено на автора(ите) и не отразяват непременно тези на Европейския съюз или на Европейската изпълнителна агенция за образование и култура (EACEA) или на ИООС. Нито Европейският съюз, нито EACEA, нито ИООС могат да бъдат държани отговорни за тях.“