Правила и последствия в класната стая - успешни стратегии

Дата: 13 септември
Брой кредити: 1 - Участниците получават удостоверение с квалификационни кредити
Продължителност: 16 академични часа
Подготовка - 2 ч.
Синхронно обучение: 09:00 -
16:00 (вкл. почивки)
Последваща асинхронна задача: 6 ч.
Форма на провеждане: Онлайн синхронно обучение
Такса: 80 лв. (40.90 евро) с ДДС (ако Вие или Вашето училище имате активиран годишен абонамент, можете да се запишете безплатно)

Обучители

No data was found

Кратко описание:

Искате тази година да е различна и да успеете да създадете правила, които ще са ефективни за работата в класната стая? Установяването на правила и последователното им спазване е сред най-важните задачи на всеки учител. Това обучение ще разкрие успешни стратегии за мотивиране на желано поведение и за справяне с предизвикателства. Научете каква е ролята на средата за изграждане на култура на класната стая, която прави децата спокойни, а работата ви фокусирана.

Какви теми обхваща обучението?

  • Създаване на правила, които мотивират желаното поведение.
    Основни принципите на позитивно формулираните правила.
  • Структуриране на учебната среда за ангажиране на учениците.
    Запознаване с основни начини за подредба на физическото пространство с цел учене.
  • Управление на поведението чрез превантивни и реактивни стратегии. Разработване на рутини. Създаването на превантивни и реактивни стратегии за управление на поведението, които осигуряват безопасност и зачитане на всеки ученик.
  • Рефлексията като част от учебния процес
    Използване на инструменти за рефлексия на ученето и преживяването в училище,

За кого е подходящо обучението?

  • За учители от начален, прогимназиален и гимназиален етап, които искат да подобрят управлението на класната стая.
  • За класни ръководители, които търсят начини да създадат по-позитивна и ангажираща учебна среда.
  • За училищни екипи, които се стремят да внедрят превантивни стратегии за управление на поведението и да развият емоционалната грамотност на учениците.

След обучението участниците ще:

1
разработват позитивно формулирани правила и да ги споделят ефективно в различни части на урока;
2
създават уроци спрямо различните начини на подредба на физическото пространство на класната стая;
3
въвеждат поне 2 превантивни рутини и 2 реактивни стратегии за управление на поведението в класната стая;

Запишете се

За да се запишете за обучението е необходимо да влезете в профила си. Ако нямате профил може да се регистрирате безплатно от тук.

Обучението е минало. Може да разгледате всички наши актулни обучения на тази страница. 

Как протича обучението?

Ние вярваме, че най-доброто учене се случва стъпка по стъпка. Затова сме подготвили за Вас процес в три части, който ще Ви преведе от лична подготовка, през съвместна работа, до финално приложение. Работим заедно, за да си тръгнете от обучението с по-дълбоко разбиране по темата и с мотивация да приложите наученото още на следващия ден.

Предварителната задача има за цел да позволи на обучаемите да рефлектират върху своя досегашен опит. Тя представлява въпросник за индивиуално попълване от всеки участник. Резултатите от нея помагат да обучителя да адаптира обучението спрямо конкретните нужди на аудиторията.

Синхронната част на обучението се провежда в 4 сесии в обявения ден. Те комбинират представяне на различни стратегии, споделяне на опит и работа в малки групи по казуси. За да се включи пълноценно, всеки участник трябва да разполага с компютър, микрофон и работеща камера.

Последващата задача включва задача за приложение на наученото и споделяне на научените уроци от участниците в обучението. Тя е задължителен елемент за получаване на кредит от обучението. Обучителният екип проверява задачите и връща обратна връзка за изпълнението им.

Често задавани въпроси

Всяко училище, което е активирало абонамент, получава достъп до ексклузивни ресурси, материали и обучения на Prepodavame.bg. Като част от абонамента училището може да включи неограничен брой учители на нашите обучения безплатно.

Най-лесният начин е да влезете в профила си. Ако имате активиран абонамент, това ще отключи достъпа до ексклузивно съдържание и формата за регистрация, която се намира на тази страница. 

Ако все още не сте сигурни, може да ни пишете на [email protected] с името и населеното място на Вашето училище и ще Ви съдействаме. 

Синхронната част на обучението ще се проведе на 17 юни 2023 г. от 9 до 16 ч. 

Обучението се провежда онлайн в платформата zoom. Уверете се, че имате достъп до нея, както и че разполагате със слушалки и удобно място у дома, за да се включите активно в няколкото групови задачи по време на обучението.

Синхронната част на обучението е с обща продължителност от 8 академични часа. В обучението са включени също предварителна задача и асинхронна задача за изпълнение до две седмици след срещата. 

Обучението се провежда онлайн, като се състои от синхронни срещи в платформата zoom.

Ако сте от училище с активен училищен абонамент, обучението за Вас е безплатно като част от услугите в абонамента. Просто влезте в профила си и попълнете формата за регистрация. 

Ако нямате активиран абонамент, попълнете формата за регистрация, като може да заплатите таксата за участие с карта или по банков път. 

След регистрация ще получите по имейл линк за достъп до обучението и първата задача няколко дни преди 17 юни. 

Всеки участник в обучението, който е присъствал на синхронната част и е изпълнил задачата ще получи сертификат с 1 квалификационен кредит.

Няма ограничение за броя участващи от едно училище. Знаем, че училищата са различни и съответно броят учители с интерес към ПБО е различен.

Може да платите за обучението с дебитна или кредитна карта или по банков път. 

Ако имате нужда от фактура, може да посочите това във формата за регистрация с данните на Вашата организация и ще Ви издадем фактура. 

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.