Обучители
Кратко описание:
Всеки учител търси начини да направи уроците си по-ангажиращи и вълнуващи за учениците. В това обучение ще ви представим разнообразни стратегии, инструменти и подходи за планиране и провеждане на интерактивни уроци, с които да мотивирате и включите всички ученици в учебния процес. С нашата помощ ще научите как да създавате динамична и овластяваща среда на учене, в която учениците се чувстват вдъхновени, ангажирани и готови да развиват своите знания и умения.
Какви теми обхваща обучението?
Стратегии за добри въпроси: Ще научите как да поставяте ефективни въпроси, които стимулират критичното мислене, промотират активното участие на учениците и насърчават задълбочени размишления.
Дискусии: Ще изследвате различни методи и подходи за провеждане на дискусии в класната стая, като се фокусирате върху размяна на идеи, изразяване на мнения и разбиране на различни гледни точки.
Активно включване на учениците: Ще научите различни техники и методи, които да ви помогнат да ангажирате всички ученици и да ги включите активно в учебния процес,
Използване на технологии: Ще разгледате как да интегрирате различни технологии в интерактивните уроци. Ще научите за приложения, софтуери и онлайн ресурси, които могат да подпомогнат учебния процес и да ангажират учениците.
За кого е подходящо обучението?
Това обучение е подходящо за учители от всички предметни области и образователни етапи, които търсят нови и иновативни подходи за провеждане на техните уроци. Независимо дали сте начинаещ или опитен педагог, тези умения и стратегии ще ви помогнат да създавате по-интерактивни и ангажиращи уроци, които насърчават активното участие и цялостно развитие на учениците.
След обучението участниците ще:
Запишете се
За да се запишете за обучението е необходимо да влезете в профила си. Ако нямате профил може да се регистрирате безплатно от тук.
Обучението е минало. Може да разгледате всички наши актулни обучения на тази страница.
Как протича обучението?
Самооценка на знанията и уменията по темата на обучението.
Често задавани въпроси
Всяко училище, което е активирало абонамент, получава достъп до ексклузивни ресурси, материали и обучения на Prepodavame.bg. Като част от абонамента училището може да включи неограничен брой учители на нашите обучения безплатно.
Най-лесният начин е да влезете в профила си. Ако имате активиран абонамент, това ще отключи достъпа до ексклузивно съдържание и формата за регистрация, която се намира на тази страница.
Ако все още не сте сигурни, може да ни пишете на help@prepodavame.bg с името и населеното място на Вашето училище и ще Ви съдействаме.
Синхронната част на обучението ще се проведе на 17 юни 2023 г. от 9 до 16 ч.
Обучението се провежда онлайн в платформата zoom. Уверете се, че имате достъп до нея, както и че разполагате със слушалки и удобно място у дома, за да се включите активно в няколкото групови задачи по време на обучението.
Синхронната част на обучението е с обща продължителност от 8 академични часа. В обучението са включени също предварителна задача и асинхронна задача за изпълнение до две седмици след срещата.
Обучението се провежда онлайн, като се състои от синхронни срещи в платформата zoom.
Ако сте от училище с активен училищен абонамент, обучението за Вас е безплатно като част от услугите в абонамента. Просто влезте в профила си и попълнете формата за регистрация.
Ако нямате активиран абонамент, попълнете формата за регистрация, като може да заплатите таксата за участие с карта или по банков път.
След регистрация ще получите по имейл линк за достъп до обучението и първата задача няколко дни преди 17 юни.
Всеки участник в обучението, който е присъствал на синхронната част и е изпълнил задачата ще получи сертификат с 1 квалификационен кредит.
Няма ограничение за броя участващи от едно училище. Знаем, че училищата са различни и съответно броят учители с интерес към ПБО е различен.
Може да платите за обучението с дебитна или кредитна карта или по банков път.
Ако имате нужда от фактура, може да посочите това във формата за регистрация с данните на Вашата организация и ще Ви издадем фактура.