Преподаваме.бг
  • Умения на 21 век
    • Дигитална грамотност
    • Финансова грамотност
    • Емоционална интелигентност
    • Четивна грамотност
    • Гражданска активност
    • Комуникационни умения
    • Работа в екип
    • Математическа грамотност
    • Критично мислене
    • Научна грамотност
    • Креативност
    • Личностно развитие
    • Умение за учене
  • Добри практики
  • Дигитално училище
  • Контакти
  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Instagram
  • VK
Преподаваме.бг
  • Умения на 21 век
    • Дигитална грамотност
    • Финансова грамотност
    • Емоционална интелигентност
    • Четивна грамотност
    • Гражданска активност
    • Комуникационни умения
    • Работа в екип
    • Математическа грамотност
    • Критично мислене
    • Научна грамотност
    • Креативност
    • Личностно развитие
    • Умение за учене
  • Добри практики
  • Дигитално училище
  • Контакти
Преподаваме.бг
  • Умения на 21 век
    • Дигитална грамотност
    • Финансова грамотност
    • Емоционална интелигентност
    • Четивна грамотност
    • Гражданска активност
    • Комуникационни умения
    • Работа в екип
    • Математическа грамотност
    • Критично мислене
    • Научна грамотност
    • Креативност
    • Личностно развитие
    • Умение за учене
  • Добри практики
  • Дигитално училище
  • Контакти
Заедно в час - Лого

Най-четени

Емоционална интелигентност

Емоционална интелигентност – 35 конкретни упражнения за развитието й

Индуктивни и дедуктивни методи на разсъждение

Индуктивни и дедуктивни методи на разсъждение

Дигитална грамотност

Дигитална грамотност

Комуникационни умения

Комуникационни умения

Повишаване на четивната грамотност

10 идеи, с които учениците ви ще заобичат четенето

За нас

  • Пиши за нас
  • Как да разпишеш добра практика
  • За “Заедно в час”
  • За Prepodavame.bg
  • Правила за ползване
  • Контакти

Tags

1-4 клас 5-7 клас 8-12 клас Комуникационни умения Креативност Логическо мислене Математическа грамотност Обобщава тълкува информация от непрекъснат текст Работа в екип Четивна грамотност
Подкрепата на Европейската комисия за изготвянето на настоящето съдържание не представлява одобрение на съдържанието, което отразява гледните точки само на авторите и не може да се търси отговорност от Комисията за всяка употреба, която може да бъде използвана за информацията, съдържаща се в нея.