• Разликите между позитивна дисциплина и наказателна дисциплина.

    Разбиране важността на Рутината, Ритуала и Постоянството за отстъпване на необходимото място и моменти в класната стая в услуга на социалното-емоционално развитие.

  • Как учителите да идентифицират мотивиращи (микро) моменти по време на обучение, практика или взаимодействие в класната стая, които предоставят възможности за укрепване на социално-емоционалните умения.

  • Как съзнаване връзката между изразяването на благодарност, оптимизма, благополучието и просоциалното поведение.

Изплозвайте всички функционалности!

Създавайки личен профил ще персонализираме ресурсите, които виждате, ще запазвате ресурси в любими, ще имате достъп до групи с други потребители и още много функционалности.  

Регистрирайте се безплатно. Отнема само 30 секунди.