Цели на дейността
- Даваме си обратна връзка с цел развиване на идеите и надграждане на опита
Начин на работа
В двойки групи по училища, синхронно
Време
35 мин
Стъпки
- Прочитане на страницата на училището, с което обменяме обратна връзка (ОВ)
- Взаимно даване на ОВ
- Всяко училище се връща в собствената си стая.
Ресурси
Инструкция
В собствен училищен екип
Стъпка 1 (10 минути)
Прочетете страницата на училището, с което сте разпределени (вижте в стъпка 2). Оставяйте коментари, но НЕ променяйте основния текст, който са писали вашите колеги.
Когато давате обратна връзка, мислете през следните въпроси:
- Каква е целта на екипа?
- Доколко проявленията в дясната колона (за учениците) показват, че целта е постигната? Какво бихте запазили, добавили или променили?
- Кои стратегии са решили да ползват? Доколко стратегията би довела до постигане на целта и на проявленията в дясната колона?
- Ако имате идеи за допълване – коментирайте ги! Особено е важно при проявленията на ученика в центъра.
Инструкция
В смесен училищен екип
Стъпка 2 (20 минути)
Членовете на екипите се преместват в една стая по следния принцип:
АНДРОМЕДА
Училище …
Отива при училище ….
Свищовска професионална гимназия “Алеко Константинов”, Свищов
СУ “Емилиян Станев”, Велико Търново
Национална гимназия за Приложни Изкуства Тревненска школа, Трявна
Основно училище “Христо Смирненски”- Карнобат
ПГ по компютърни науки и математически анализи “Проф. Минко Балкански”, Стара Загора
И
НУ “Свети Климент Охридски”, Чирпан
Основно училище “Христо Ботев”, Лопян
(Лопян чете на Стара Загора, Стара Загора – на Чирпан, Чирпан – на Лопян)
МЛЕЧНИЯТ ПЪТ
Училище …
Отива при училище ….
СУ “Христо Ботев”, Козлодуй
ОУ “Петко Р. Славейков”, Варна
ОУ “Христо Ботев”, Търнава
ОУ “Христаки Павлович”, Дупница
ПГ по текстил и моден дизайн, Варна
ПГ по селско стопанство “Никола Пушкаров”, Попово
СУ “Стоян Заимов”, Плевен
Професионална гимназия по аудио-, видео- и телекомуникация “А. С. Попов”, София
Ще има ментор или обучител в групата при вас.
Споделете обратната връзка по следния алгоритъм:
- Изберете кое училище първо да дава обратна връзка
- Членовете на екипа на това училище споделят своите коментари по въпросите от стъпка 1.
- Двете училища дискутират обратната връзка с цел развиване на идеите.
- Алгоритъмът се повтаря при второто училище.
! Важно! При споделянето дайте пространство на другата група да обясни по какъв начин си представя използването на стратегията – невинаги е ясно от написаното.
Инструкция
В собствен училищен екип
Стъпка 3 (5 минути)
Членовете на екипите на всяко училище се връщат в собствените си стаи в Зуум.
Обсъждат какво биха променили с цел маркиране на промените – ще имате възможност да ги разпишете подробно след обучението.