1. СПОДЕЛЯНЕ НА НАПРЕДЪКА
Стъпка 1 (15 минути)
Нека всеки да покаже символа на своята малка/голяма победа в социално-емоционалното учене и да разкаже за нея, като обърне внимание на причините, които са довели до тази победа/напредък.
Стъпка 2 (5 минути)
Нека всеки с една-две думи да сподели една идея за практика, за разрешаване на проблем или “Аха-момент”, които си взима от чутото от колегите.
2. Аз като РЕСУРС
Стъпка 1 (10 минути)
Отговорете на въпросите, като си водите записки в личния дневник за рефлексия.
Стъпка 2 (15 минути)
Споделете изводите от анализа, а не на факти и истории.
Дискутирайте:
3. Адаптиране на плана / подхода ни
Стъпка 1 (10 минути)
Помислете самостоятелно какво бихте променили/ надградили/ адаптирали в плана си за социално-емоционално учене на база на:
Отбележете идеите си в дневника си за рефлексия.
Стъпка 2 (10 минути)
Нека всеки от групата сподели идеите и мислите, които записа:
Разменяте си ролите – отново – 5 мин.