- да изследваме собствените си поведения и умения и да открием онези:
- Които ни помагат в екипната работа и с учениците;
- Които бихме желали да подобрим/надградим;
за да изграждаме стабилни взаимоотношения и да постигаме по-добър краен резултат и удовлетворение от процеса;
Заедно с още няколко приятели сте наели яхта, за да осъществите пътешествие, прекосявайки Атлантическия океан. Нямате никакъв опит с плаването и за това сте наели опитен капитан, както и двама души екипаж.
Неочаквано, насред Атлантика, в трюма на яхтата избухва пожар и капитанът и екипажът му се изгубват в опит да потушат стихията. Голяма част от яхтата е унищожена и бавно започва да потъва.
Местоположението Ви не е ясно, тъй като важно навигационно и радиооборудване е било повредено от пожара. Предполагате, че сте на хиляди километри от най-близкия бряг.
Вие и приятелите Ви сте успели да измъкнете 15 предмета, които са останали непокътнати след пожара. Освен това, спасили сте и надуваема лодка, която побира всички Ви, както и кутийка кибрит.
Задачата Ви е да подредите 15-те предмета по важност, тъй като има опасност от влошаване на времето, съответно – високи вълни и може да се наложи да се разделите с някои от предметите. Всички се надявате на безоблачно време и късмет, но е по-добре обмислено предварително да решите кои са най-важните предмети, с които не бихте се разделили по време на потенциално високо вълнение. Сложете най-важния, според вас, предмет на първа позиция, втория по важност – на втора позиция и така докато подредите всички 15 предмета.